پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261857
‌دستور معاون‌اول رئيس‌جمهور براي حمايت از صنايع بورسي
تاریخ انتشار : 1402/05/10 10:51:36
نمایش : 518
وزير اقتصاد گفت: معاون اول رئيس‌جمهور از وزراي نفت، نيرو و ساير وزارتخانه‌هاي مرتبط خواست که از هرگونه سياستي که در ايام آتي منجر به بي‌اعتمادي و افزايش قيمت نهاده‌هاي توليد و صنايع بزرگ کشور مي‌شود، بپرهيزند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار؛ به نقل از شادا، سيد احسان خاندوزي وزير امور اقتصادي و دارايي اظهار کرد: با توجه به نگراني‌هايي که در ايام اخير بين فعالان بازار سرمايه، سهامداران و سرمايه‌گذاران پيرامون سياست‌هايي از قانون بودجه 1402 يا تصميمات دستگاه‌هاي اجرايي مطرح بود که موجب افزايش قيمت سوخت، قيمت خوراک، برق و ساير نهادهاي توليدي مي‌شد، اين موضوع با رئيس جمهور در يک جلسه به شکل تفصيلي مطرح شد.

وي افزود: با توجه به تاکيدي که رئيس جمهور بر لزوم احياي اعتماد نسبت به سرمايه‌گذاري در کشور داشت، دستورات لازم صادر شد و معاون اول رئيس جمهور از وزراي نفت، نيرو و ساير وزارتخانه‌هاي مرتبط خواست که از هرگونه سياستي که در ايام آتي منجر به بي‌اعتمادي و افزايش قيمت نهاده‌هاي توليد و صنايع بزرگ کشور مي‌شود، بپرهيزند.

*صنايع توليدي بازار سرمايه تا پايان سال حدود 600 هزار ميليارد تومان سود خالص خواهند داشت

وزير امور اقتصادي و دارايي اضافه کرد: با توجه به دستور معاون اول، چشم‌انداز صنايع بازار سرمايه چشم‌انداز اميدبخشي خواهد بود و برآورد کارشناسان اين است که تا پايان سال 1402 فقط صنايع توليدي بازار سرمايه کشور حدود 600 هزار ميليارد تومان سود خالص توليد خواهند کرد که عدد قابل توجهي در اين زمينه به شمار مي‌رود.

بنابراين گزارش، تعداد زيادي از مخاطبان خبرگزاري فارس، با ثبت پويش هاي متعددي خواستار رسيدگي به وضعيت بورس شده اند که دستور رئيس جمهور مي تواند منجر به حمايت از بورس توسط دولت شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html